Glam & chic

Glam & chic

Salon de coiffure 4.70 75 Av. François Mitterrand, 94000 Créteil, France

Glam & Chic is a top-rated salon de coiffure in Créteil, offering a wide range of hairstyling and beauty services. Visit us at 75 Av. François Mitterrand for a chic experience.

Photos of Glam & chic

Glam & chic
Glam & chic

Services Glam & chic offers

Glam & Chic offers an array of top-notch salon services to cater to your beauty needs.

  • Haircuts
  • Styling
  • Coloring
  • Highlights
  • Keratin treatments
  • Updos
  • Bridal packages
  • Men's grooming

Glam & chic business numbers & email addresses

Email addresses

Not available.

Phone number
+33986705487

Location & directions

Visit us at Glam & Chic, located in the heart of Créteil. Easily accessible by public transport or car.

75 Av. François Mitterrand, 94000 Créteil, France

Service hours

jeudi10:00–19:00
vendredi10:00–19:00
samedi10:00–19:00
dimanche10:00–19:00
lundi10:00–19:00
mardi10:00–19:00
mercredi10:00–19:00

Glam & chic overview

Glam & Chic is a renowned salon de coiffure in Créteil, France, known for its exceptional hair and beauty services. With a team of experienced stylists, we ensure a luxurious and personalized experience for every client. Our salon is committed to providing a welcoming atmosphere, cutting-edge styles, and top-quality products.

Send letters & parcels

To send letters or parcels to Glam & Chic, address them to our location at 75 Av. François Mitterrand, 94000 Créteil, France. Ensure that all items are correctly addressed to avoid any misplacement.

Send a resume or CV

If you wish to apply for a position at Glam & Chic, please send your resume via postal mail to our communicated address. This will ensure your application reaches the right department.

Business highlights

  • Award-winning stylists
  • Luxurious salon environment
  • Comprehensive beauty services

Accepted payment methods

VisaMastercardAmexCash

Customer experiences

At Glam & Chic, our clients enjoy personalized and professional service, leaving our salon feeling refreshed and beautiful. We encourage all our valued guests to share their experiences with friends and online to help others discover our exceptional services.

Manon BManon B

#LA SEULE ÉTOILE EST POUR POUVOIR METTRE MON COMMENTAIRE# Le 31/12, RDV pour shampooing + coupe avant le réveillon et une semaine d'entretiens professionnels. À mon arrivée, je croise le regard de la coiffeuse qui ne semble pas très à l'aise. Elle me propose un brushing que je refuse car je viens pour une coupe. Après le shampooing, j'ai senti son désarroi face à ma coupe courte. Dès son premier geste, j'ai su que ça allait être un carnage et malheureusement, je ne me suis pas trompée: j'étais TOUT sauf "GLAM&CHIC". CONCLUSION : une "coupe" hideuse, des trous partout, aucun dégradé, pattes mal faites, une nuque en échelle, aucune finition. Les photos parlent d'elles mêmes!! SVP, enlevez la prestation coupe (sur cheveux courts) afin d'éviter tout nouveau massacre capillaire car il est très compliqué de rattraper une coupe très courte. C'est à se demander si cette coiffeuse a un diplôme ! Si vous ne savez pas couper, annoncez le directement, soyez honnête! Puisque vous ne respectez pas les cheveux courts, respectez au moins LE métier de coiffeur. Les brushings et les lissages ne feront pas de vous une vraie coiffeuse. J'ai dû aller chez un coiffeur PROFESSIONNEL, lui, qui n'a pu que constater les dégâts; il a rattrapé comme il a pu le désastre. Ma mère et d'autres amies, clientes chez vous, voyant la catastrophe, ont pris peur et ne reviendront pas chez vous, pour aucune de vos prestations. #godefroydemontmirail #sauvonslescheveuxcourts #soutienamissfrance #queenshorthair

sousou elsousou el

J’ai testé énormément de salons de coiffure, et je n’ai jamais été autant satisfaite que dans celui-ci. Fani et Matilda sont juste exceptionnelles, vous pouvez leur faire confiance les yeux fermés ! Elles sont tellement douces, gentilles et excellent dans ce domaine. Merci infiniment à elles ! Je les recommande mille fois !

Fatima RabhiFatima Rabhi

Je suis venu aujourd’hui pour un gainage qui a été réalisé par Valentina. D’ailleurs, je tiens à préciser que mon gainage a été très très bien réalisé. bonne prestation elle a était très aimable très gentille par ailleurs, je tiens à préciser aussi le manque de politesse d’une des coiffeuses, celle qui n’a pas la frange. Elle m’a parlé très très mal limite crier dessus et d’une manière hautaine. Il faut revoir le comportement des personne que vous embauché

Nathalie BNathalie B

Ce n’ai pas la 1ere fois que je viens et je suis pas déçu par ma couleur et la coupe avec FANNY, la coiffeuse ! Elle est super accueillante , gentille et très professionnelle ! Sa collègue, MATHILDA, en ai tout autant , elle s’occupe de d’autres prestations que j’ai pas encore essayé, mais pourquoi pas! Salon qui vaut le détour et en ai déjà parlé autour de moi!

FAQs about Glam & chic

What are the salon's operating hours?

We are open from Monday to Saturday, 9 AM to 7 PM.

Do I need to make an appointment?

While walk-ins are welcome, we recommend booking an appointment to ensure availability.

What hair products do you use?

We use high-quality, professional hair products from leading brands.

Is parking available at your location?

Yes, there is convenient parking available nearby.

Do you offer gift cards?

Yes, we offer gift cards which can be purchased at the salon.

Share: